Reklama:
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta
07-22-2023, 05:59 AM
Post: #2
RE: Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta
Do korzyści z wykorzystania technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych odnoszących przez producenta zalicza się:
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby zgłaszanych awarii,
- zmniejszenie częstotliwości wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu jest atrakcyjna, co może wpłynąć na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po więcej informacji odsyłam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...su-maszyn/

Polecane chwilówki w Wrocławiu . Wejdź na witrynę www.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta - Woodsde - 07-22-2023 05:59 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości