Warszawskie forum ogólnotematyczne
Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta - Wersja do druku

+- Warszawskie forum ogólnotematyczne (http://dyskusyjne.warszawa.pl)
+-- Dział: Forum dyskusyjne (/forum-3.html)
+--- Dział: Po godzinach (/forum-9.html)
+--- Wątek: Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta (/thread-87.html)



Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta - Gluthol - 07-22-2023 05:58 AM

Dzień dobry! Na jakie korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn może liczyć producent? Orientuje się ktoś?


RE: Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta - Woodsde - 07-22-2023 05:59 AM

Do korzyści z wykorzystania technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych odnoszących przez producenta zalicza się:
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby zgłaszanych awarii,
- zmniejszenie częstotliwości wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu jest atrakcyjna, co może wpłynąć na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po więcej informacji odsyłam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-dostep-zastosowanie-na-przykladzie-serwisu-maszyn/